Realizujemy projekty dla autostrad, dróg ekspresowych i lokalnych dostosowując rozwiązania do potrzeb i warunków inwestycji. Bazujemy na ekologicznych rozwiązaniach i nowoczesnych technologiach. Pomagamy w budowie na gruntach nienośnych i słabonośnych minimalizując osiadania, zwłaszcza na styku nasypu z obiektem budowlanym.
Drogi są często budowane na obszarach, na których gleba jest wysoce ściśliwa, takich jak bagna lub obszary w pobliżu cieków wodnych. W takich przypadkach wymagane są znaczne prace konsolidacyjne, aby uniknąć uszkodzenia ścinania wypełnienia stosowanego do budowy konstrukcji.
Nasze atuty
Menard od początku swojej działalności uczestniczy w rozbudowie infrastruktury drogowej. Realizację dużych zadań, takich jak wzmocnienie podłoża czy wzmacnianie gruntu pod autostrady A1, A2 czy A4 oraz arterie miast, jak Obwodnica Gdańska, Trasa Sucharskiego, Trasa Siekierkowska, zakończyliśmy sukcesem.
Udało się to osiągnąć dzięki gwarantującej bezpieczeństwo technologii oraz zmniejszeniu nakładów finansowych i czasu realizacji zadania.
Nasze technologie są stosowane zarówno w nawierzchniach podatnych jak i sztywnych. Najczęściej wykorzystuje się:
Przeczytaj najnowsze aktualności i artykuły dotyczące budownictwa drogowego
Budowa drogi ekspresowej S8 od węzła „Marki” do węzła „Radzymin Płd.”
Budowa drogi ekspresowej S8 od węzła „Marki” do węzła „Radzymin Płd.” Technologie użyte: Dynamiczne [...]
„Budowa drogi ekspresowej S-19 od km 5+093,00 do km 11+402,31 odcinek od węzła Świlcza (DK 4) bez węzła do węzła Rzeszów Południe (Kielanówka) z węzłem”
„Budowa drogi ekspresowej S-19 od km 5+093,00 do km 11+402,31 odcinek od węzła Świlcza [...]
Budowa drogi wspomagającej drogę S-3 na odcinku węzeł „Święta” – wiadukt „Lubczyna”
Budowa drogi wspomagającej drogę S-3 na odcinku węzeł „Święta” – wiadukt „Lubczyna” Technologie użyte: [...]