Latest Publications
Praesent lectus leo, convallis id neque nec, ultrices euismod nibh. Sed ac rhoncus quam. Fusce tristique tellus diam, vel porta eros iaculis vitae.
Vibroflotation Control of Sandy Soils using DMT and CPTU
Lech Bałachowski, Norbert Kurek ABSTRACT: Vibroflotation is a typical improvement method for the cohesionless deposits of high thickness. The compaction method was applied to densify sandy deposits in Gdynia Port. Compaction control was verified [...]
Wzmocnienie podłoża antropogenicznego odcinka budowanej trasy N-S w Rudzie Śląskiej realizowane w technologii zagęszczania impulsowego RIC
Piotr Kanty W artykule omówiono realizację wzmocnienia podłoża pod budowaną w Rudzie Śląskiej drogą N-S mającą w przyszłości połączyć Drogową Trasę Średnicową z autostradą A4. Zagęszczanym impulsowo gruntem był typowy dla terenów Śląska łupek nieprzepalony. Badania [...]
Modyfikacja podłoża gruntowego w świetle posadowienia turbin wiatrowych (cz. I)
mgr inż. Krystian Binder Jednym z najbardziej newralgicznych miejsc w ciągu drogowym jest połączenie obiektu mostowego z nasypem drogowym. Z uwagi na fakt, że naprężenia jednostkowe oddziałujące na podłoże gruntowe pod podstawą nasypu drogowego są mniejsze niż pod ławą fundamentową przyczółka [...]
Ground Improvement By Dynamic Replacement Columns On The Basis Of The Segment Of Siekierkowska Highway In Warsaw
T.Godlewski & L.Wysokinski, Jakub Saloni Abstract: The paper presents research and observations carried out during performing ground improvement in the segment of Siek-ierkowska Highway located in Warsaw. The authors describe a technology of column [...]
Analiza kalibracji wyników sondowań CPT z próbnymi odwiertami kolumn przemieszczeniowych CMC
Karolina KOBRZYŃSKA, Piotr KANTY, Kuba JAKUBOWSKI Wprowadzenie Analiza parametrów wiercenia oraz ich kalibracja względem warunków gruntowych stanowią zasadnicze elementy projektowania oraz wykonywania kolumn przemieszczeniowych CMC. Kolumny przemieszczeniowe CMC (ang. controlled modulus columns) to technologia wzmocnienia podłoża gruntowego, która pozwala na wzmocnienie gruntów [...]
Wgłębne wzmocnienie podłoża na Trasie Sucharskiego w Gdańsku
Mgr inż. Krystian Binder Budowana w Gdańsku Trasa Sucharskiego stanowić będzie drogowe połączenie Portu Gdańskiego, a w szczególności Portu Północnego, z krajową siecią dróg, w tym z drogą ekspresową S7, autostradą A1, Obwodnicą Południową Gdańska i Trasą Słowackiego. Inwestycja [...]
In The Press
Praesent lectus leo, convallis id neque nec, ultrices euismod nibh. Sed ac rhoncus quam. Fusce tristique tellus diam, vel porta eros iaculis vitae.
Drugi Webinar Grunt to wiedzieć
Wraz z Remea zapraszamy na kolejny webinar [...]
S7 W BUDOWIE
KOSZWAŁY – NOWY DWÓR GDAŃSKI – KAZIMIERZOWO [...]
Remarks on wet deep soil mixing quality control
CHAUMENY Jean Luc, KANTY Piotr, REITMEIER Tobias [...]
Projekt i realizacja wzmocnienia podłoża pod fundamentami turbin farmy wiatrowej Słupia
TOMASZ PILARSKI, RAFAŁ KĘPA, DANIEL DALAK Farma [...]
Webinar Menard – Badania gruntu
Połączyliśmy siły i wspólnie z Remea zapraszamy [...]
On-Going Research
Praesent lectus leo, convallis id neque nec, ultrices euismod nibh. Sed ac rhoncus quam. Fusce tristique tellus diam, vel porta eros iaculis vitae.
Vibroflotation Control of Sandy Soils using DMT and CPTU
Lech Bałachowski, Norbert Kurek ABSTRACT: Vibroflotation is a typical improvement method for the cohesionless deposits of high thickness. The compaction method was applied to densify sandy deposits in Gdynia Port. Compaction control was verified [...]
Wzmocnienie podłoża antropogenicznego odcinka budowanej trasy N-S w Rudzie Śląskiej realizowane w technologii zagęszczania impulsowego RIC
Piotr Kanty W artykule omówiono realizację wzmocnienia podłoża pod budowaną w Rudzie Śląskiej drogą N-S mającą w przyszłości połączyć Drogową Trasę Średnicową z autostradą A4. Zagęszczanym impulsowo gruntem był typowy dla terenów Śląska łupek nieprzepalony. Badania [...]
Modyfikacja podłoża gruntowego w świetle posadowienia turbin wiatrowych (cz. I)
mgr inż. Krystian Binder Jednym z najbardziej newralgicznych miejsc w ciągu drogowym jest połączenie obiektu mostowego z nasypem drogowym. Z uwagi na fakt, że naprężenia jednostkowe oddziałujące na podłoże gruntowe pod podstawą nasypu drogowego są mniejsze niż pod ławą fundamentową przyczółka [...]
Ground Improvement By Dynamic Replacement Columns On The Basis Of The Segment Of Siekierkowska Highway In Warsaw
T.Godlewski & L.Wysokinski, Jakub Saloni Abstract: The paper presents research and observations carried out during performing ground improvement in the segment of Siek-ierkowska Highway located in Warsaw. The authors describe a technology of column [...]
Analiza kalibracji wyników sondowań CPT z próbnymi odwiertami kolumn przemieszczeniowych CMC
Karolina KOBRZYŃSKA, Piotr KANTY, Kuba JAKUBOWSKI Wprowadzenie Analiza parametrów wiercenia oraz ich kalibracja względem warunków gruntowych stanowią zasadnicze elementy projektowania oraz wykonywania kolumn przemieszczeniowych CMC. Kolumny przemieszczeniowe CMC (ang. controlled modulus columns) to technologia wzmocnienia podłoża gruntowego, która pozwala na wzmocnienie gruntów [...]
Wgłębne wzmocnienie podłoża na Trasie Sucharskiego w Gdańsku
Mgr inż. Krystian Binder Budowana w Gdańsku Trasa Sucharskiego stanowić będzie drogowe połączenie Portu Gdańskiego, a w szczególności Portu Północnego, z krajową siecią dróg, w tym z drogą ekspresową S7, autostradą A1, Obwodnicą Południową Gdańska i Trasą Słowackiego. Inwestycja [...]
Discover The Future
We are a multi-disciplinary laboratory committed to focussed and efficient drug discovery